Sayfayı Facebook'ta Paylaş

13 Temmuz 2010 Salı

Ben 10: Protector of Earth

İncelemeler zaten yeterince sıkıcıyken, sizi upuzun bir yazıyla bezdirmek istemiyorum. O yüzden bu kez liste halinde yazmaya karar verdim. İyi okumalar.

Birde eğer ben okumayı sevmem diyorsanız, bu videoyu izleyin. Hiç değilse bu heyacanlı oyun hakkında biraz önbilgi edinirsiniz. Yine de okumanızo tavsiye ederim. Çizgifilmler ve oyunlar hakkındaki incelemelerim özgündür.


- Cartoon Network animasyon serisi Ben10'in yeni oyunu PC'de, PS 2 ve PS3'te oynanabiliyor. Fakat oyun aslında Nintendo Wii için tasarlanmış.


- Ben kendini kahramanlıklarıyla ispat etmeye çalışan küçük bir çocukken, gizemli bir yabancı karşısına çıkar. Bu kişi aslında Omnitrix'in gerçek sahibidir.


- Oyunda sokaktaki esnaflar bile süper kahramanlara dönüşebiliyor.


- Grafikler Nintendo'nun eseri olduğu için size eski çizgifilmler gibi gelebilir ama dikkatli bakınca aslında çok üstün bir teknoloji kullanıldığını görüyorsunuz. Zira oyunun kapladığı alan ve bütçesi bir hayli fazla.

- Ben10 bu oyunda kahramanlara tamamen muhtaç değil. Çok iyi tekmeler atabiliyor ve iyi zıplıyor. Bazı bölümleri Dört Kol'a yada diğer ucube yaratıklardan birine dönüşmedende geçebiliyorsunuz.


- Ben 10: Protector of Earth oyununda Omnitrix beş farklı uzaylıya dönüşmenize izin veriyor. Her birinin yetenekleri farklı olduğundan her bölüm için ayrı birine ihtiyacınız var. Ama daha öncede dediğim gibi bazı bölümlerde Ben10 olarak kalmanız daha faydalı.


- Aslında oyun sandığınızdan daha eğlenceli. Nasıl olduğunu görmek için üstte ve altta linklerini verdiğim videoyu izleyin.


Aslında bu incelemenin devamı çok uzundu ama sonra yayınlayacağım. Daha önce aldığım bir karar nedeniyle artık kısa yazılar yazıyorum.

video


Etiketler: Cartoon Network, cartoonal, Ben10, Ben10 oyunları, BenTen, Ben 10, Ben Ten Oyunları, Ben Tennyson, Çizgifilm, Cartoonal

0 yorum:

Yorum Gönder

Kayıtlı kullanıcı değilseniz, Yorumlama Biçimini Anonim olarak seçip yorum yazabilirsiniz.